BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, October 16, 2008

Haha. I find out that my old number is now using by this one girl named farrr something.
Haha like swear gila funny. I knew it before raya already. The girl told me she just bought the sim. Okay whateverkan. Then this one day, Syafiq sms-ed me.
Now, check it out ;D

Syafiq : Diera, selamat hari raya and all.
Farr(kononya saya) : Err whos this?
Syafiq : Fine la you, lupa i kan. I syafiq la. Class you.
Farr : Uh? Ni farrr not diera. * something like that.
Syafiq : Ops sorry. I dont mean to disturb u ke apa.
Farr : Its okay. Wait popular sgt ke diera tu? I dapat banyak msgs untuk dia.
Syafiq : Dia mmg mcm tu. (bodo punya syafiq) She's my classmate la.
Farr : I see. Where do u stay?
Syafiq : Kl. You?
Farr : I stay kl but org sabah/sarawak. Hahahahaha
Syafiq : Ok.

Then dia ckp apa tah lagi dkt syafiq, mcm nak kenal semua. Ew, cheapsale. He. he

Hahaha ni lawak an? Gilaaaaaaaaaa ah! Bak ah balik number. Hehe
Semua haris's fault. Dia yg bg hilang. Eishh. Hehe *sorry ris

Taaaaaaaaaaaaa , morata.